Mitt liv som ung mamma!

Direktlänk till inlägg 10 oktober 2010

oväntad söndag!

Av Sandra - 10 oktober 2010 21:26

Jaha då var de söndag idag, Börja med att jag vakna och fortfarande hade ont i halsen, gick och la mig på soffa och titta tv blev lite idol (missa ju de i fredags). Sen vi två tiden börja min vän josse smsa mig, hon hade tråkigt och jag lika tråkigt. Och vi brukar alltid träffas på helgen, så jag ducha och gjorde ve mig sen körde jag in till stan och träffa henne! Vi gick och åt, eller ja jag åt! Sen körde vi till ekeby träffa kusinerna och farmor och farfar! Körde upp till kyrkan och gick på gudtjänst *haha* bara för mamma och moster sjuger i kören!Sen körde vi hem och mamma och sanna åkte med, så lämna vi josse på vägen! Vägen från josse är skogsväg så där är mycket djur, men när jag kör där själv ser jag aldrig något! Men idag när mamma var med såg vi ett rådjur och två vildsvin! Men de gick bra.. Och nu ska jag titta tv sen sova!


Ha de bra

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra - 28 maj 2011 10:04

Då var man här igen. Kanske skulle bli bättre på de här! Men iallafall Casper blir 5 månader nu den 6de tiden går för fort. Han sitter upp men städ och snackar som bara den vår underbara lilla prins :D imorgon är det dax för barndop ska iväg och du...

Av Sandra - 23 april 2011 19:57

Hej :) Igår var hela familjen i Ekeby / Mölledammarna och gick äggrunda" sen på kvällen åkte vi in till gröningen med josse, och grillade & drack. vi var ett par stycken, och det var rätt trevligt :) senare under kvällen, drog vi en sväng t...

Av Sandra - 10 mars 2011 16:31

Idag är de torsdag och mammas prins blir 9 veckor :D Var på bvc idag och lill prinsen vägde 3160 och var 48,5 lång :) Växer så de knakar... Jag älskar livet som mamma och jag älskar min familj......  Men jag saknar BEBISMAGEN ! Längtar tills vi är re...

Av Sandra - 27 februari 2011 16:58

Ett snabbt inlågg från "moster" Josse ! Har spenderat mestadels av mitt lov hemma hos Sandra Emil & Casper, vilket har varit underbart. Har fått rätt mycket gjort nu, inför flytten, vilket behövs. Uppdateras så fort Sandra har tid, eller jag t...

Av Sandra - 8 februari 2011 12:35

Blir ett kort inlägg, Casper ska snart äta! Sitter här hemma och väntar på josse och emil, josse är och tattar sig.. Men jag och Casper fick stanna hemma! Men dom kommer hit sen :) Jag älskar mitt liv som mamma, finns ingen bättre i denna världen ä...

Presentation


Casper
1305 gram
37 cm

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards