Mitt liv som ung mamma!

Direktlänk till inlägg 7 februari 2011

Inlägg från Josefine!

Av Sandra - 7 februari 2011 18:17

Hejsan allihopa! :)

Idag är det Josefine som skriver, vill först och främst berätta hur mycket jag älskar Sandra! Hon är verkligen världens bästa vän, och hon är som en syster för mig.

  

Dom kom hem ifrån sjukhuset i Torsdags 3/2, och åkte inom ekeby påväg hem. Senare på kvällen hämtade Emil mig hemma, så drog vi hem till dom. Jag fick träffa Casper för första gången i verkligheten, och det var verkligen en vacker syn. En liten, fin och vacker pojke. Sandra frågade om jag ville hålla honom, men jag ville först titta på honom, senare på kvällen fick jag hålla honom! :) Vi tog det lugnt och kollade på film och myste.

Gick upp runt 10 på fredag morgon, eftersom jag var ledig, kunde jag sova länge. Vaknade till på natten, eftersom att Casper ska äta var 3:dje timme :)

     

På eftermiddagen kom Caspers mormor & lillmormor på besök, vi gick en lång runda och sen fikade vi. Senare på eftermiddagen gick vi till netto och handlade, påväg dit träffade vi min syster (som var med på förlossningen) och pratade lite med henne. Sen köpte vi lövbiff och potatisgratäng som jag sedan tillagade, medan Sandra och Emil sussa så sött. Senare på kvällen kollade vi på en annan film och sen sov vi.


Vaknade runt 10 på lördagen igen, då skulle Casper äta, sen resten av dagen tog vi det rätt lugnt och bara mös. På kvällen lagade jag hemmagjord hamburgertallrik och det blev kanon resultat, blev riktigt mumsigt. Sen kollade vi på tv, och melodifestivalen, vilket var jätte mysigt. Jag somnade rätt tidigt, men Sandra & Emil var pigga, hihi. Vaknade typ halv 10 på söndagen och bara chilla. Gick bort till mormor agneta och hälsade på :)

  

sen påväg hem gick vi och pantade också köpte Sandra & Emil kina mat, men jag tog rester istället hemma :) Vi åt och kollade på Solsidan, sen körde dom hem mig till Griseberga! :) Har haft en riktigt mysig helg. Imorgon ska Sandra, Emil & Casper följa med mig när jag ska tattuera mig :)

Kan inte vara förlänge ifrån dom, hihi! Världens sötaste lilla familj!

Var bara tvungen att slänga in världens sötaset bild på Caspers fot :)

  

Take care.. Puss & Kram Josefine! <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra - 28 maj 2011 10:04

Då var man här igen. Kanske skulle bli bättre på de här! Men iallafall Casper blir 5 månader nu den 6de tiden går för fort. Han sitter upp men städ och snackar som bara den vår underbara lilla prins :D imorgon är det dax för barndop ska iväg och du...

Av Sandra - 23 april 2011 19:57

Hej :) Igår var hela familjen i Ekeby / Mölledammarna och gick äggrunda" sen på kvällen åkte vi in till gröningen med josse, och grillade & drack. vi var ett par stycken, och det var rätt trevligt :) senare under kvällen, drog vi en sväng t...

Av Sandra - 10 mars 2011 16:31

Idag är de torsdag och mammas prins blir 9 veckor :D Var på bvc idag och lill prinsen vägde 3160 och var 48,5 lång :) Växer så de knakar... Jag älskar livet som mamma och jag älskar min familj......  Men jag saknar BEBISMAGEN ! Längtar tills vi är re...

Av Sandra - 27 februari 2011 16:58

Ett snabbt inlågg från "moster" Josse ! Har spenderat mestadels av mitt lov hemma hos Sandra Emil & Casper, vilket har varit underbart. Har fått rätt mycket gjort nu, inför flytten, vilket behövs. Uppdateras så fort Sandra har tid, eller jag t...

Av Sandra - 8 februari 2011 12:35

Blir ett kort inlägg, Casper ska snart äta! Sitter här hemma och väntar på josse och emil, josse är och tattar sig.. Men jag och Casper fick stanna hemma! Men dom kommer hit sen :) Jag älskar mitt liv som mamma, finns ingen bättre i denna världen ä...

Presentation


Casper
1305 gram
37 cm

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards