Mitt liv som ung mamma!

Alla inlägg under oktober 2010

Av Sandra - 24 oktober 2010 13:55

Då var man här igen! I fredags blev de elgiganten och någon jävlen slog upp sin bil dörr i min :@ men men blev inget jätte märke... sen äta på max, och vidare till netonnet som öppna i torsdag :) På kvällen blev de fredagsmys och idol i bille.. :) sen hem och sova, upp tidigt igår iväg till emma och sen köra och jobba, sluta vid tre, sen hem till moster så blev de pannkakor igen :D sen sitta och prata där lite! Sen åka hem till emma så bjöd dom på mat, gott var de :D Sen satt vi och prata och så om allt mellan himmel och jord... Mys :) sen åkte jag hem och sov skönt var de, var helt slut! Idag har jag inte gjort mycket. Ska fixa lite nu diska och så.. Sen blir de kalas i ekeby mitt hjärta fyller 8 år idag, tiden gå så fort! Minns de som igår när du låg i mina armar så liten <3


Ha de bra

Av Sandra - 20 oktober 2010 20:29

Igår sova jag till typ tolv sover typ aldrig så länge! Sen var de bara till att börja med tvätten.. Så tråkigt!! Men men de måste göras..

Idag tio över sju ringer telefonen, då var de jobb.. Så var de till att jobba mellan 9-13 :) Sen var jag så trött när jag kom hem, fortfarande förkyld ju.. Så nu har jag tittat på tre filmer, och nu är de bonde söker fru! Sen ska jag ducha och ner och ta tvätten... Sen sova..

Jobba imorgon också 8-15:30 sen träffa josse och åka till ekeby och äta pannkakor :D


Går in i vecka 22 imorgon :D Nu ska jag titta tv...

Ha de bra heej

Av Sandra - 18 oktober 2010 08:59

Inte hunnit sitta här mycket i helgen!

I fredags åkte jag till ekeby och försökte få bilen fixad, men då upptäckte vi att de läckte.. Vi trodde de var bensin! Så min morbror körde mig till bjuv så tog jag tåget till klippan där emma och hennes mamma hämta mig! Så körde vi hem till emmas föräldrar och byta bil, sen körde jag och emma och handla mat för kvällen kött och potatisgratäng :) Sen hem till emma laga maten äta sen godis och idol :D Jätte mysigt, sen tog vi kvällsrundan med hundarna sen gick vi och la oss, eftersom vi skulle upp tidigt på lördagen och båda var helt slut!

Lördagen upp vid åtta, körde lite över nio och jobba, sen jobba vi till tre, sen körde vi inom familia på hemvägen för emma skulle köpa något hon skulle ha på sig på kvällen! Sen hämta vi hennes sambo, så körde dom mig hem :)  Var hemma vid fem tiden! Helt slut, sen vid halv sju kom Josse hit :D Så beställde vi pizza och titta på dansbandskampen efter de blev den en film, sen sova!

På söndagen blev de ekeby och fixa bilen, var inte bensin den läckte utan vatten! Men de blev fixad iallafall, sen var de smyckeparty hos moster! Sen lämna josse och mamma sen hem och titta på ensam mamma söker, sen blev de en film på de! Sen sova....

Och nu vakna jag för en stund sedan och vid fem ska jag hämta mamma så ska jag josse och mamma åka och titta på en lägenhet i ekeby till oss :D


Ha de bra

Av Sandra - 14 oktober 2010 23:03

Skriver bara lite snabbt nu! Har jobbat idag bara nu  på kvällen och börjar bli frisk *skönt*

Får skriva mer imorgon, är riktigt trött!


Går in i vecka 21 idag :D <3

Av Sandra - 13 oktober 2010 08:17

Glömde skriva igår, sorry! 

Fortfarande sjuk, och så trött på de... Igår var jag tvungen att gå ut en runda, för han bara sparka i magen när jag låg på soffa och ont gjorde de!! Så jag gick hem till mamma och åt mat där, så har min styvsyster studiedag idag, så hon följde med hem (hon är också förkyld) så titta vi på film sen gick vi och sova... Så vakna jag för en stund sedan och sitter här nu! Blir väl någon film idag också


Ha de bra

Av Sandra - 11 oktober 2010 21:28

Idag rinner näsan ont i halsen, och hosta!!! Gud jag orkar inte... Mamma kom innan och diska och laga mat till mig :) Är jätte trött och har sovit från och till hela dagen!



Men men ska titta tv nu!

Av Sandra - 10 oktober 2010 21:26

Jaha då var de söndag idag, Börja med att jag vakna och fortfarande hade ont i halsen, gick och la mig på soffa och titta tv blev lite idol (missa ju de i fredags). Sen vi två tiden börja min vän josse smsa mig, hon hade tråkigt och jag lika tråkigt. Och vi brukar alltid träffas på helgen, så jag ducha och gjorde ve mig sen körde jag in till stan och träffa henne! Vi gick och åt, eller ja jag åt! Sen körde vi till ekeby träffa kusinerna och farmor och farfar! Körde upp till kyrkan och gick på gudtjänst *haha* bara för mamma och moster sjuger i kören!Sen körde vi hem och mamma och sanna åkte med, så lämna vi josse på vägen! Vägen från josse är skogsväg så där är mycket djur, men när jag kör där själv ser jag aldrig något! Men idag när mamma var med såg vi ett rådjur och två vildsvin! Men de gick bra.. Och nu ska jag titta tv sen sova!


Ha de bra

Av Sandra - 9 oktober 2010 19:16

Hemma sent, kunde inte sova.. Somna vid halv två, sen ringde kl halv åtta! Upp och göra ve sig sen köra och jobba, varit iväg jobbat lite gå på väla och lunchat med emma :) åkte med henne till jobbet och sen med henne hem igen gick en runda med hundarna kolla hennes lägenhet och bara satt och prata och så.. Mysigt :) Kom hem för en stund sen, riktigt trött, stannar hemma ikväll orkar inget! Har börjat få ont i halsen också :(

Tror jag kände en spark igår :D Jag älskar dig och längtar tills du tittar ut :)


Presentation


Casper
1305 gram
37 cm

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards