Mitt liv som ung mamma!

Alla inlägg den 24 november 2010

Av Sandra - 24 november 2010 10:39

Hej hej! Tänkte berätta lite om gårdagen.. Hade sjuk ont i magen hela dagen, på kvällen gick jag ner till affären kunde knappt gå så ont de gjorde! Så ringde jag min morbrors fru hon har tre förlossningar bakom sig.. Berätta för henne var och hur jag hade ont! Hon sa att jag skulle ringa in, ringde till sjukvårdsrådgivningen och blev kopplad till förlossningen i hbg! Berätta lite kort för dom bara och hon sa att jag skulle komma in! Emil kom hit, pappan till barnet då jag vill att han ska vara med när de väl är dax.. Min morbror fru kom också in.. Dom lyssna på hans hjärta tog lite prover gjorde ultraljud och kolla så att allt var bra och de var de så vi fick åka hem igen :) Doktorn var jätte trevlig och sa att de kunde vara livmodern som växte men hon förstog varför jag hade blivit orolig då jag aldrig har ont i magen annars! Men nu mår vi bra och han sparkar på för fullt där inne och får stanna där ett tag till!


Går in i vecka 27 imorgon :D


Ha de bra


Presentation


Casper
1305 gram
37 cm

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards